Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies. Klik op 'cookies toestaan' of lees meer over ons privacy & cookie beleid. Meer weten?
Bestellen & betalen voor zakelijke klanten
Het bestelproces voor onze zakelijke klanten bestaat uit de volgende stappen:
- Als je al een B2B-account bij De Weldaad Authentic Interior hebt: om de groothandelsprijzen te zien en om te kunnen bestellen, moet je eerst inloggen met je emailadres en wachtwoord
- Indien je nog geen B2B-account hebt, vraag dan een B2B-account aan via dit formulier
- Nadat het B2B-account is gecontroleerd en geactiveerd, kun je inloggen de groothandelsprijzen bekijken en bestellen
- Je kiest een of meerdere producten in de webshop en plaatst deze in het winkelmandje. De Weldaad hanteert een minimum orderbedrag van € 500,- excl. BTW
- Vervolgens kies je voor "Ga door naar afrekenen". Hier zie je een overzicht van jouw bestelling (B2B-prijzen zijn exclusief BTW)
- In de laatste stap zie je een compleet overzicht van de bestelling. Klopt alles? Als je dit bevestigt, wordt jouw bestelling doorgestuurd
- Een bevestiging van de bestelling wordt gegeven en per e-mail toegestuurd
- Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een factuur, inclusief de verzendkosten die handmatig worden berekend en toegevoegd
- Zodra wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling zo spoedig mogelijk verwerkt
- Onze bank is ABNAMRO; het rekeningnummer is: IBAN NL02 ABNA 0586187529, BIC ABNANL2A