Bestellen & betalen voor zakelijke klanten

Het bestelproces voor onze zakelijke klanten bestaat uit de volgende stappen:

  1. Als je al een B2B-account bij De Weldaad Authentic Interior hebt: om de groothandelsprijzen te zien en om te kunnen bestellen, moet je eerst inloggen met je emailadres en wachtwoord
  2. Indien je nog geen B2B-account hebt, vraag dan een B2B-account aan via dit formulier
  3. Nadat het B2B-account is gecontroleerd en geactiveerd, kun je inloggen de groothandelsprijzen bekijken en bestellen
  4. Je kiest een of meerdere producten in de webshop en plaatst deze in het winkelmandje. De Weldaad hanteert een minimum orderbedrag van € 500,- excl. BTW
  5. Vervolgens kies je voor "Ga door naar afrekenen". Hier zie je een overzicht van jouw bestelling (B2B-prijzen zijn exclusief BTW) 
  6. In de laatste stap zie je een compleet overzicht van de bestelling. Klopt alles? Als je dit bevestigt, wordt jouw bestelling doorgestuurd
  7. Een bevestiging van de bestelling wordt gegeven en per e-mail toegestuurd
  8. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een factuur, inclusief de verzendkosten die handmatig worden berekend en toegevoegd 
  9. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling zo spoedig mogelijk verwerkt
  10. Onze bank is ABNAMRO; het rekeningnummer is: IBAN NL02 ABNA 0586187529, BIC ABNANL2A